onsdag den 6. november 2013

En lille smule stille..

Jeg ved godt jeg har været en lille smule stille herinde. Jeg er startet på arbejde efter tre uger på langs på sofaen efter at være blevet opereret i fødderne. Så har der osse været nogen aftenmøder osv, så bloggen har været lidt forsømt. Imorges købte jeg Anna Grues nye bog og i eftermiddags, kom Sara Blædels "Dødesporet". Jeg har læst første kapitel og det var rigtig godt, så nu glæder jeg mig til at komme igang med resten. 

I weekenden er der BogForum i Bellacenteret. Det glæder jeg mig vildt meget til. Jeg kan afsløre, at jeg har en rigtig god overraskelse i posen til jer, men hvad det er, må I vente lidt med at få at vide :) Jeg satser på at poste billeder til jer derovre fra, hvis der dukker noget rigtig spændende krimilækkert op :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar