torsdag den 30. marts 2017

Visitkort og nyt layout :)


Jeg har gået længe og tænkt, at det kunne være sjovt med visitkort til min blog. Nu fik jeg langt om længe nosset mig sammen til at få dem lavet. De kom med posten idag, lige i tide til Krimimessen som løber af staben i Horsens kommende weekend. Jeg glæder mig til at dele dem ud og er samtidig lidt spændt på det, fordi det muligvis er lidt fjollet. Men nu skulle det prøves 😊

Samtidig har jeg ændret lidt på layoutet her på bloggen. Jeg var ved at være lidt træt af at se på det gamle. Det er i stedet foreviget på de nye visitkort. 

Ønsker om en rigtig dejlig weekend til alle, når vi kommer så langt. Mon ikke der er flere af jer, der vil være at finde i Horsens Statsfængsel i løbet af weekenden? 

Tine 💕


Ingen kommentarer:

Send en kommentar