mandag den 24. marts 2014

Krimifan på Krimimessen 2014



Nu nærmer tiden til krimimessen i Horsens sig med hastige skridt. Ikke helt hastige nok, hvis du spørger mig, men ventetiden er snart ved at være forbi. Som tidligere skrevet, skal jeg arbejde på Krimifans stand hele weekenden. Det glæder jeg mig virkelig meget til. Programmet for hvilke forfattere der gæster vores stand er på plads og ser ud som følger:

LØRDAG d. 5. April

Kl. 11 –  Inger Wolf og Jens Østergaard
Kl. 12 - Jacob Knudsen

Kl. 13 – Jussi Adler-Olsen

Kl. 14 – Kaaberbøl og Friis

Kl. 15 – Sara Blædel
Kl. 16 – Sofie Sarenbrandt


SØNDAG d. 6. April

Kl. 11.30 - Chris Carter
Kl. 12 –  Ninni Schulmann

Kl. 13 –  Sissel-Jo Gazan

Kl. 13.45 –  Carin Gerhardsen

Kl. 14.30 – Frank Jensen

Kl. 15.00 – Kurt Kragh


Ved starten på hver forfatters besøg, vil der blive trukket lod om et signeret eksemplar af en af forfatterens bøger. Lodtrækningen kommer til at ske blandt spørgsmål, som gæsterne har skrevet ned til forfatterne, så det kan godt betale sig at dukke op når din yndlingsforfatter kommer forbi. Yderligere vil der være mulighed for at vinde et mini-interview med en af to forfattere. Sara Blædel-interviewet er allerede blevet vundet, men du har stadig mulighed for at vinde et interview med Jacob Knudsen. Se krimifan.dk for flere detaljer.

I løbet af begge dage, vil du kunne deltage i konkurrencer med fine bogpræmier og vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for, at Krimifans stand bliver sjov at besøge :) 

Jeg glæder mig til at møde en masse krimiglade mennesker i løbet af weekenden og håber at mange af jer har lyst til at kigge forbi og sige hej :)  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar