torsdag den 11. juli 2013

Noget om tasker og smag der ikke kan diskuteres..

Jeg står og mangler en ny taske. Jeg kom til at hælde en cola ud i den gamle. Det har taget lang tid, at finde en ny, for jeg er ret kræsen hvad angår tasker. På den anden side, så er jeg samtidig ligeglad med om det er en billig taske til få hundrede kroner, hvis bare den ikke er hverken for damet, for truck, for teenage  eller for noget andet. Jeg har et par veninder som går meget højt op i dyre modemærker. De betaler gerne mange tusind kroner for en taske som de kan ha i mange år. En dag sad vi sammen og hyggede og emnet faldt på tasker. Jeg har været ung i start halvfemserne og siger så, at jeg simpelthen slet ikke forstår, at bæltetasken har fået comeback. Det er et virkeligt kikset levn fra dengang, som burde være forblevet i fortiden, synes jeg. Her var vi så uenige og den ene veninde siger, at modebloggerne osse skriver at de er in igen. Jeg klapper i, for hvad ved jeg om modeblogs :) Senere da jeg er kommet hjem, kommer jeg til at tænke på det hun sagde. Altså...  bare fordi en eller anden krimiblogger skriver på sin blog, at Agatha Christie stadig er fed, eller at Jussi Adler-Olsen er nummer 1, så er det jo ikke sikkert at de er det i mine øjne!! Smag kan ikke diskuteres - om det så er tasker, møbler, bøger eller noget andet. Det er altid individuelt. Men vi finder måske nogen mennesker (evt nogen bloggere) som har samme smag eller stil som os selv og så kan vi rette os lidt efter deres anmeldelser af hvad det end måtte være :)

Iøvrigt tror jeg nok at jeg har besluttet mig for en taske. Jeg tror det bliver denne her fra Decadent. Kan bare ikke beslutte mig for pony eller midnight blue. Er vild med pony... men helt ærligt.... pony???? Kan man det?



1 kommentar:

  1. Uh de er fede begge to Tine. Jeg ville nok selv vælge den blå, er vild med sådan en petroleumsfarvet. Men som bloggen i dag så fint siger, smag er en individuel sag :-)

    SvarSlet