søndag den 27. april 2014

Minus på blogkontoen???



Hvis man kan være i minus på sin blogkonto, så er det vist hvad jeg er lige nu. Jeg har været lidt for stille lidt for længe. Jeg har haft pænt travlt på arbejde og været godt brugt når jeg kom hjem. Fritiden er blevet brugt sammen med mine børn og om aftenen når de var puttet, har jeg læst på livet løs. Jeg er blevet færdig med Øbro og Tornbjergs "Djævelens ansigt" og er næsten færdig med 3. del i samme serie, som hedder "Evas sidste nat". Anmeldelser af begge bøger følger. Bagefter er planen, at gå i gang med "Klaverstemmeren" af Carin Gerhardsen. Den glæder jeg mig til, for jeg har været ret vild med de andre i serien. I det hele taget, har jeg virkelig mange bøger som jeg glæder mig til at læse. Jeg mangler mere tid!

Og apropos tid, så tager jeg på en lille ferie til London i den kommende uge. 3 dage bliver det til og man kan godt sige, at det bliver en tur i krimiens tegn. Det hører I mere om senere. Jeg satser på, at der også bliver tid til at læse ind imellem. Om ikke andet, så er der altid lidt ventetid i lufthavnen og undervejs i flyet, som kan udnyttes.

Endnu engang vil jeg love, at jeg nok skal gøre alt hvad jeg kan for at stramme op og få blogget lidt mere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar