søndag den 27. oktober 2013

Fødselsdag og Halloween


Min mellemste datter havde fødselsdag igår. Hun insisterede på, at det skulle være halloweentema, så jeg havde købt diverse tallerkener, servietter, edderkopper og alverdens andet bordpynt. Jeg havde endda strukket mig så langt, som til at købe et stort edderkoppespind som hang mellem lamperne over bordet. 
Nå men det jeg egentlig ville vise jer, var kagerne. Vi havde ikke gjort noget ud af, at maden skulle se klam ud eller ligne døde ting og sager. Helt almindelig brunch igår og boller og lagkage idag. Men lagkagen havde vi lavet med orange flødeskum og sort glasur og så var den pyntet med edderkopper + lidt guldstøv og glimmer :) 
Imorgen skal hun dele halloween-muffins ud i sin klasse. Jeg er ikke nogen haj til at bage og jeg hører ikke til i nærheden af Den store bagedyst, men jeg elsker at bruge farver og fint pynt og glimmer. Det er osse sjovt, at få lov at pynte noget lidt uhyggeligt ind imellem. Med 3 tøser i huset, blir det oftes meget lyserødt og lilla :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar