torsdag den 24. oktober 2013

Ny bog fra Liza Marklund


Noras bog kom ind af min dør idag. Det er titlen på Liza Marklunds nye bog. Det er en bog jeg har set frem til i lang tid, for jeg kan rigtig godt li Liza Marklunds bøger. Den første af dem gjorde stort indtryk på mig. Den havde et uventet twist tilsidst og den bog sidder stadig i min bevidsthed nu, mange år senere. 

De efterfølgende bøger i rækken var sådan lidt en blandet oplevelse for mig. Ikke sådan vildt krimiagtige eller uhyggelige. Måske osse til tider lige lidt for politiske. Alligevel spændende nok til at jeg holdt ved. Da vi nåede "Nobels testamente" tog det fart. Herefter blev de på en eller anden måde anderledes og så var jeg helt solgt. Det var osse Liza Marklunds bøger, der gjorde, at jeg fandt ud af, hvor fedt det er at læse serier. 

Hendes forrige bog "Sort hvid", var anderledes end de andre. Den fik knapt så gode anmeldelser - måske fordi den ikke var så meget krimi - men jeg kunne virkelig godt li den. Derfor har jeg glædet mig til "Noras bog". 

Noras bog udkommer imorgen fredag d. 25. oktober. 
Der bliver ikke meget læsning til mig i weekenden, da mellemsteællingen har fødselsdag. Jeg lover at skynde mig alt hvad jeg kan, så I kan få anmeldelsen af den, her på siden så hurtigt som muligt :) 

God weekend derude!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar